۱۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۲۱

در طرقبه شاندیز/

مسابقات قرآنی ویژه طلاب مدارس علمیه خواهران استان های خراسان برگزار می شود

مسابقات قرآنی ویژه طلاب مدارس علمیه خواهران استان های خراسان برگزار می شود

طرقبه - خبرگزاری مهر: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه شاندیز از برگزاری دهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه طلاب مدارس علمیه خواهران استان های خراسان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد احمدزاده صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله منطقه ای و نهایی دهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه طلاب مدارس علمیه خواهران با حضور 140 نفر از برگزیدگان استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در روز شنبه در محل امام زادگان یاسر و ناصر علیهماالسلام شهرستان طرقبه شاندیز برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری دومین جلسه ستاد استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم همزمان با این مراسم خبر داد و افزود: در این جلسه که با حضور استاندار خراسان رضوی ، فرمانداران و رؤسای ادارات اوقاف و امورخیریه شهرستان ها برگزار می شود گزارش کامل و برنامه های صورت گرفته تاکنون در این خصوص مطرح و برای برگزاری هرچه باشکوه تر این برنامه فرهنگی قرآنی تصمیمات لازم گرفته خواهد شد.

احمدزاده گفت: دهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه طلاب مدارس علمیه خواهران استان های خراسان از صبح روز شنبه تا بعد از ظهر همان روز انجام خواهد شد و نفرات برتر تقدیر می شوند.

کد خبر 2089927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha